start  RSS 2.0  Follow Datsmor  

Underbart

Jag hoppas att ni alla njuter av det underbara vädret nu! Det gör i alla fall jag, det är en stor iskaffe och en bra bok ute på balkongen som gäller i dag =)

I går kväll letade jag fram symaskinen och gjorde klart kuddarna, blev inte helt nöjd med resultatet men det duger fint så länge. Blev trots allt lite mysigare på balkongen även om det är en bit kvar..
Fick lite tyg över också, det blir förmodligen en duk/löpare av det så småning om.



Ha en bra dag nu! Kram

♥ Kommentarer
Klottrat av: Malin Inspiration&design

Tanya; Ja, inte är det kul. Jag hoppas med att det blir bra. :) Nämen så kul med vaxdukkuddarna! :) Och vad perfekt med stuvbit! :) Hoppas man får se resultatet! :)



Är det en av kuddarna på bilden? Det ser jättebra ut! Det är lite tunnare och mjukare vaxduk än vanligt va?

2009-06-28 @ 17:00:18
Klottrat av: karola

Vilken fin kudde det blev! ja det är rätt passa på att njut av fina höstvädret...fika utomhus är det som gäller eller visst?



tack för tipset om galgarna...jag hittade bara 10 pack...på engelska sidan fanns 100 pack...lite bättre pris på dom men dom skeppar ju inte till sverige...hm köpte du storpack??



trevlig helg

2009-09-12 @ 09:03:49
URL: http://alltidinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback