start  RSS 2.0  Follow Datsmor  

Kuddar

Efter lite inspiration från Malin med bloggen Inspiration & Design, tänkte jag att jag skulle fixa lite snygga kuddar till balkongen! Så när jag snubblade över en stuvbit på Åhléns igår, slog jag till direkt. Passade även på att köpa innerkuddar (35x50cm) som kommer bli fina till de annars så tråkiga klappstolarna vi har där ute.. Tyget är den tunnare varianten av vaxduk, tror det kommer funka bra. Tål nog ett lätt sommarregn i alla fall =)

Nu ska jag bara hitta lite tid och ork att leta fram symaskinen.. Kanske i helgen. Måste ju ha något mysigt att luta ryggen mot när man njuter av den sköna solen!

♥ Kommentarer
Klottrat av: Malin Inspiration&design

Åh nu såg jag ju! :) Det där blev ju kanonas! :) Blir med sugen på att fixa utomhuskuddar. Men har ingen altan att ha dom på...tyvärr! Synd om mig! ;)

2009-06-28 @ 17:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback