start  RSS 2.0  Follow Datsmor  

På gång

Inflyttad, och nu börjar det hända grejer!
Idag ska tapeter hämtas, ovh jag väntar med spänning. Ska bli så roligt att se hur resultatet blir. Vi får tapeter till både sovrum och kök från vår hyresvärd, resten löser sig så småning om =)

Tänkte ni skulle få en liten sneak peek på hur köket ser ut just nu.



Vi kommer att dra igång både stora och små projekt, tapetsering bland annat, sen har vi ett kontor/arbetsrum att fixa till och en blivande walk-in-closet! Kommer bli helt underbart =)

♥ Kommentarer
Klottrat av: Inspirera Mera

Walk in-closet? Åh vad avundsjuk jag blir! :) Hoppas på bilder sen. Kram Sandra

2009-06-18 @ 17:05:42
URL: http://inspireramera.se
Klottrat av: Malin Inspiration & design

Marija; Tack ska du ha! Nackkudden är jättebra och fin, man kan ta väck "örngottet" på den och tvätta. Den är köpt på Åhléns för ett par månader sen. Kostade 89 eller 98 kr. :) Det är sugproppar på baksidan som man fäste mot badkaret. Den sitter bra tycker jag och ser fin ut. :) Kram & trevlig midsommar på dig!



Vilket tjusigt kök!!! :)

2009-06-18 @ 19:19:22
Klottrat av: Malin Inspiration & design

Jag länkar till din fina blogg. :)

2009-06-18 @ 19:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback